Zeynepysn Kizlar benim sancim duzenli 5 gundur ama acilmam hic yok dunde baski yapiyo 1 gune olur dedi sizce sicak suylami ilik suylami acilmam olur ve kac dakka durmaliyim
zehranurr Zeynepysn sıcağa yakın durun ama mümkünse oturun. Altında beklemek tansiyonunuzu düşürebilir
alimerve Zeynepysn bekliyim bende burda 1cm açıklığım vardı benimde 5gundur adet sancısı gibi ağrim var bide alttan itmeye başladı
Zeynepysn alimerve benim 36+1 bugn saat 10 dan sonra sanciya sirt agrisida eklendi ve hala devam ediyo hem sanci hem sirt agrisi cekiyorm
alimerve Zeynepysn benim o kadar sancım yok ya ayağa kalkınca hissediyorum sürekli olan bişey de değil yarın çağırdı doktorum ama sanmıyorum doğum olacağını