Aylinarya özelse ücret almak için yapıyorlar canım benimde sorun çıkmadı normal muayeneye gitmiştim doktorum bi de dörtlü için kan ver dedi emrivaki oldu biraz yaptırdım ama gereksizmiş zaten birkaç hafta sonra detaylıya giriyorsunuz ayrıca kandan yapılan istatistiksel bi ölçüm sadede ikili gibi sadece birkaç anomaliye daha bakılıyor. Yine de tercih sizin tabi ki😊