6 haftalık hamilelikde nts ye girdiğimde kesem ve bebek görünmüştü ama çok ufak görünmüştü kalp atışını duyamadım alttan muayene olmak istemediğim için. bebek.daha sonra 7 haftalıkken gittim nts de kesem görülüyor ama bebek yok kalp atışı yok doktor iyice aşağılara indi bir kere tık diye kalp atışı sesi duyduk daha sonra doktor dediki bebek aşşağya kaymış progestan vericem kullan sürekli yat 4 gün sonra tekrar gel eğer bebek yukarı çıkmazsa yine görünmezse düşük olur dedi çok korkuyorum ne yapıcam bilmiyorum bu durumu yaşayan varmı 😔😔