Selamlar. Görümceme hastaneden randevu alıcam da hamile değil ama sanırım kist var ona baktıracak. Şimdi bi jinekoloji var bi kadın doğum var. Hangisine almak gerekiyor. Kadın doğuma alsak bakarmı. Mesela benim gittiğim doktor ünv de kadın doğum aynı zamanda perinatoloji uzmanı oda bakarmı acaba yoksa sadece gebelere mi bakıyorlar. Hastaneye de ulaşamıyoruz ki çok saçma bi sistemleri var