Milenka Azramina21 kişiye göre değişiyor. Benim birinci dozda üstüne yatınca ağrı oluyordu.Yatmamaya çalışıyordum. İkinci dozda hiç ağrı olmadı.
Ayseee4238 Azramina21 benim ilk dozda aşırı ağrı oldu 3gun kolum çok acıdı ama 2.dozda çok hafif bı ağrı oldu geçti.
Nermin28 Azramina21 canim.ben birinci dozu sag koluma yaptırdım iki gun sadece biraz ağrıdı hafif şişti sonra geçti ikinciyi yaptirmadim henüz
MihrimahBaybars İlki gece agırmaya başladı 3 gün sürdü. O kolumun üstğne asla yatamadım. 2.dozu ise 1 gece ağırdı 2.gece çok hissettirmedi bile
aylin08166 Azramina21 inan bana tetanoz kan sulandırıcı iğnenin yanında hiçbişeymiş kan sulandırıcıdan sonra oturdum ağladım resmen, tetanozda 3 gün ağrı oluyor yattıgın tarafa yaptırma
Azramina21 aylin08166 anladım canım onu hiç yaptırmadım . Hamur işi bişeyler yapmayı düşünüyorum da açarken beni zorlar mı ? Ona göre hamur yoğuracaktım
ozlmayktkrmm Azramina21 bende ne 1. dozda ne de 2. dozda ne ağrı ne de başka bişey olmadı abartıyorlar sanırım bilmiyorum ya da bünye meselesi
Baharimmmmm06 Azramina21 ben az once ikinci dozu yaptirdim geldim suan icin agrim yok. Ilk yaptirdigim da bir kac gun sonra kolum da hafif agri olmustu ama abartilacak bisey yok benim tecrube ettigim kadar. Tabi kisiye gore degise bilir