Merhabalar arkadaşlar nasip olursa bi oğlumuz olacak.
EŞimle sevgili iken nasip olursa oğlum olursa Can istiyorum kız olursa sen karar ver demişti . Bende kız olursa Ela deniz erkek olursa göktürk, alpgiray istmiştim hep ama eşim sevgiliyken dediğinde bi canımız olur bizden bi parça ben Can olsun isterim diyince benimde çok hoşuma gitti. Neyse şimdi eş dost ismi ne olacak diye soruyorlar bende can diyorum bi çok sevdiğim neredeyse elinde büyüdüğüm bi teyzem var onunla konuştum şimdi bana dedi ki kızım sen dediğimden beri için içimi yedi Can ismi verilmezmiş beyaz tvde bir tane hoca isim analizi yapmiş can ismi çocuklarınıza vermeyin ne tek isim ne çift isim olarak demiş.
Eşinle konuşun da vermeyin dedi. Bende netten baktım can ismi Kuvvet ve dirilik, Canlılık, kişinin varlığı, sevimli kimse anlamları bulunmaktadır yazıyor yani çok güzel anlamlı şeyler .
Eşinle güzelce konuşta değişin dedi bende dedim teyze eşim bu konuda nettir yani kendi istediğinden vazgeçmez dedim ama aklımda bulanmadı değil.
Çünkü o teyzenin yiyeğının ismide hasan can ailesine yapamadığı kalmamiş yani herşey varmiş inanın korktum.
Eşimde vazgeçmez zaten ama böyle bişey varmi isim analizine göre can ismi sakıncalı mı .
bi hocaya sorun dedi bana bende sormayı düşünüyorum zaten ama sizlerede sorayım dedim🤗