selam kızlar nst de sancılarım çıktı, 1.5 cm açılmam var doktorum beni karşısına aldı bir hafta sonra tatile çıkıyormuş 10 gün yokmuş, nasıl yapalım ne düşünüyorsun ben yokken gebelerimi başka bir doktora devredecegim dedi, devredecegi doktor ile doğum yapmak istemiyorum :/ evde açılma artırıcı hareketlerini yap
cumartesi tekrar kontrole gel tekrsr durum değerlendirmesi yapalım dedi
sizler neler önerirsiniz ne yiyip içmeli neler yapmalı