Glsn1 Kızlarrrr 37+4 deyim 26 Temmuz 11 de doğumum var aynı gün olanlar var mı çok garip hissediyorum korkuyorum da sezaryen hikayelerinizi paylaşır mısınız ?
Esraali Glsn1 kimsenin hikayesini dinlemeyin herkes farklı size de sürpriz olsun 🤩hayırlısıyla kurtulun inşallah
Asli_miran Glsn1 benden bir güm sonrasın benimde yatışım 25 temmuz ama normal yani ondan öncede gelebilir 🤣
Mom789 Valla 23 gun sezeryan oldum cok korkuyordum normal istedim son ana kadar ama korkulcakbisey yokmuş ya ilk ayağa kalkmayı atlattinmi hersey mükemmel ilerliyor yani cok rahat yani 💃