Kızlar beklemekten kafayı yiycem artık 🤦🏻♀️ Zeynep kamilde amniyosentez yaptıran var mı aranızda? Ön sonuç diye bir şey çıkıyor mu ve ne kadar sürede çıktı sonuç? Özelde yaptıranlarda bi kaç gün sonra ön sonuç çıkıyormuş ben 30unda Zeynep kamilde yaptırdım hala ses yok delircem beklemekten ya çok uzun süreç 🤦🏻♀️ Ne olacak ne çıkacak diye beklemek çok çok zor 😞 araya bayram da girecek telefonlara da bakmıyorlar çok merak ediyorum 😞