Sevilay2 bir kaç gündür öyleydim dün eşimin ısrarıyla hastaneye gittik iyiki de gitmişiz. Sancılarım az çıktı ben hafif hissediyordum açılmam yoktu ama sancım oldukça bebeğimin nabzı yükseldi 200leri geçti kontrol altına aldılar serum taktılar sonra düzeldi şükür. Benim bebeğim de çok hareketli bu arada. Bi hastaneye görünün isterseniz bir şey kaybetmezsiniz en azından kafanız rahat eder