Kızlar ben 35 haftalık hamileyim annemin evindeyim bu akşam yurt dışından abim geliyor anlaşmışlar Perşembe günü soğuk çermiğe gidelim diye hepsi gidicek ben tek kalıcam evde😐gitsem bi sakıncası olur mu acaba ya can atıyorum çok bunaldım bu dönemde zaten giden varmı?