Merhaba kızlar bugün itibari ile 8. Haftadayım doktorum yoğunluğundan dolayı erken bir vakte randevu alamıyoruz 7+1 de gitmiştim en son 7 Temmuzdu sonraki kontrolüme ise 24 Ağustos’ta verdi hem ikili tarama hem guatr testleri vesaire yaptırıp gelirsin dedi. Ortalama 7 hafta sonra gibi bir süreç oluyor siz hangi aralıklarla gidiyorsunuz bu 7 hafta içinde başka doktora da gitmeli miyim yoksa bu kadarlık uzun süre yeterli mi? Doktorum çok yoğun olduğu için daha erken bir randevu oluşturamıyorum doktorumu da değiştirmeyi düşünmüyorum randevu dışında hiçbir sıkıntısı yok. Sizler kontrollerinize kaç haftada bir gidiyorsunuz?