Ben de geçen ay kimyasal geçirdim yumurtlamamı da ovulasyon testi ile takip ettim baya geç oldu. Yumurtlamanın üstünden 14 gün geçmesi gerekiyor adet olmanız için bu durumda adetiniz daha geçikmiş olmuyor hala adet gününüze var telaşlanmayın. Benimde takvime göre 1 gün geçikti ama geç yumurtlama gördüğüm için adetime 4 gün var. Hemen hemen aynı durumdayız acele eymeyin derim.