reyynasy Cumartesi sabah Malatyadan Kilise gittim 4 saatlik bir yolculuktu 1 saat kadar halamın kızında dinlendik tekrar yola çıktık Kilisten Antebe geçtik 1 saattde öyle sürdü. Ertesi gün Tekrardan malatyaya döndük. Ard arda yol gittim geldim. Çok şükür bir sıkıntı olmadı. Bende 9+6 yım bugün.