MineLule cnm ya sana bişi sorcam bnm ilk doğumum normal oldu ama doktor vajinanın girişinde kemik olduğunu söyledi ve bn doğuma alamam dedi başka bir doktor geldi o doğuma aldı ve 15 dikişim oldu kestiler çünkü o kemikten dolayı ve 10 santim acilmam vardı düşün ona rağmen çocuk çıkamadı kemik yüzünden çok zorluk çektim acaba bunları doktorla konuşsam sezeryan dermi çünkü sezaryan istiyorum bnde bu arada devlet hastanesinde doğum yaptım şimdiden teşekkürler