CaglaSenol Kizlae aranızda açlık kanı düşük olup şeker yüklemesi yaptıran var mi? Bi sorun yaşadınız mı yada düşük diye yapilmama ihtimali var mı?
Duygu_aslann CaglaSenol benim aclik hep 60 70 80 aralığında çıkıyor yaptrdim seker yüklemesi ve malesef şeker cikti tokluklarim yüksek