zeytinkiz Ayse1934 ya kuzenım de şansa 19 mayıs tatiline denk geldi o da sezaryandan memnun kalmadı. İnşallah benım de 30 agustos denk gelmez agustos sonu Eylül başı gözüküyor dogum ama tatillerde bence hastane de doktor kalmıyor heralde 😟
zeytinkiz Ayse1934 Ya o da büyük ihtimal resmi tatillerde hastane biraz başı boş doktorsuz kalıyor gibi Anladıgım 🥴