Lokumunannesii Kızlar kronik kendımi bildim bileli mantarım var hiç geçmeyen. Doktorum bana bir fitil yazdı Neo-Penotran Forte adında bir ilaç sanki akıntım daha da çoğaldı 16+3 haftalığız aranızda kullanan oldu mu beni bi aydınlatırmısınız
Seda_nrr Lokumunannesii onu kullanmadım canım progestan kullanıyorum ama aşırı akıntı yapıyor.Bence seninkide fitildendir
Lokumunannesii Seda_nrr Progestanı fıitil olarak kullanmadım hiç canım ağızdan aldım hep fitil kullanmayı sevmem iki defa fılan kullanmısımdır akıntı çok fazla geceden yerlestırmıstım su saat oldu hala akıyor acaba normal mi dedim