Ygmr15 Kızlar çok korkuyorum sabah kahvaltı yaptıktan sonra bebegin hareketlerini hissetmediğimi farkettim.Acil doktora geldim ultrasonda her sey normal görünüyor ama bebeğin hareketi yok serum taktılar suan bana dua eder misiniz? 37+5 olduk bu arada
MEAsya Ygmr15 Güzel hberler alırsın inşallah cnm içini ferah tut dua et sende annesi bu bebisler annelerini korkutmayi seviyorlar gebelik haftanda iyi alınması gerekrsede sorunsuz bı sekilde kavuşursunuz bebisinle inşallah
balbocegim27 Ygmr15 bebişim biseye stres yaptıysan o bile etkiliyor benimki 2 gün hareket etmedi daha 23 haftaligiz düzenli olmaz diye oralı olmadım baktım 3. Gün de etmiyo hastaneye gittim normal değil dediler ultrasonda hareketliydi biseye mı üzüldün kötü bi olay mı yaşadın dedi direk sen ne yaşıyorsan o da onu yasiyo dedi
Balbocegim İçinizi ferah tuttun kalp atışi varsa yorulmuş dinleniyor olabilir. Doktor ne diyor. Ben ilk oğlumu 37 hafta 5 günlük dogurmustum problem olmaz umarım sizde de
Ygmr15 Balbocegim doktor da uyuyor olabilir dedi ama hareket gözlemleyemiyorum dedi. Bu arada benim doktorum merkezde ben ilcedeki özel bi hastaneye geldim doktoruma da haber verdim serumdan sonra tekrar arayacağım ve gitmeyi düşünüyorum
Zeynebakman Ygmr15 Uyuyordur canım endişe etme. Benimli de çoğunlukla uyuyan bi bebek. Zaten yerleri iyice daraldı hareketleri azalıyor illaki.
Ygmr15 Babytmr serum bile verdiler cikolata yedim meyve suyu ictim hala hissetmiyorum belki de cok gergin oldugum icin bilmiyorum
Balbocegim Ygmr15 günaydın son durumunuz ne oldu acaba aklım sizde kaldı da umarım her şey yolundadir
Ygmr15 Balbocegim secondbaby betlulk05 çok teşekkür ediyorum cok şükür biraz korkuttu bizi tüm gün neredeyse hareketsizdi sonradan hareketlendi🌸
Ygmr15 balbocegim27 aslında olayın oldugu gün ve önceki bi kac gün hic stres yasamadim ve yorulmadim ama bi hafta öncesinde kardesim hastaydi ve sürekli ağlıyor bir sey yemiyordum sanırım o an değilde sonradan etkilendi bebis