Kızlar 13 gün önce sezeryan doğum yaptım . Bebeğimin baş çevresi 36 cm olarak doğdu bugun sağlık ocağında kontrolde 34 cm dedi küçülme olduğunu söyledi. Bıngıldak 1,5 yaşında kapanıyomuş ortama ama bunun için erken kapanıcak küçük dedi ve hidrosefaliden şüphelendi . Çok üzüldüm Yarın doktora gideceğim ama benimle aynı durumu yaşayan var mı 😔