Esra_baki Hanımlar eltim doğuruyor. Ağrısı sancısı yoktu. Bu gün nst de bebeğin kap atislari biraz problem görülmüş yatış ve acil sezeryan denmiş galiba tam haber alamadım hamislerin duası kabul olur inşallah sağlıcakla yavrusuna kavuşur. Dua edin inşallah 🤲