Carmens Herkese selam. Benim 2. Gebeliğim. Bebek hareketlerini 14. Haftada hissetmeye başladım. Şimdi 15+3. Ama hissetmiyorum sanki artık. SiZlerde nasıl. Her gün hareket hissediyormusunuz ?
SuYesili28 Carmens benimde ikinci gebeliğim 14.haftada hissetmeye başlamıştım sizin gibi. Ama devamlı değildi düzenli değildi yani şimdi ise 20.haftamdayım daha düzenli hissediyorum
miniginannesi3 Carmens bende 17. haftaya girdim 12 haftalikken bi seyrime gibi hissetmiştim simdi hic bi sey yok benimde ikinci gebeliğim 🤗
ogretmen_anneee Carmens ilk gebeliğim 16 hafta bitmek üzere ama hissetmiyorum merak ediyorum nasıl anlaşılıyor 😍
KucukAnne538 Carmens Benimde 2. Gebeliğim 12. Haftada tek tük hissettim bende. şuan 16 haftalık olduk binde bir hissediyorum o da çok nadir normal bence 🥲
Suprizbaby Benim ilk gebeliğim olduğu için tecrübesizim ilk hareketleri nasıl tarif edebilirmisiniz bende 15. Haftadayım bazen ufak bi batma gb bişey hissediyorum ama hareket mi sancı mı bilemiyorum
Deryakadir Bende ilk gebeliğimde 20. Haftadan sonra hissetmeye başladım ikinci de 15. Haftada seğirme şeklinde bu üçüncü gebeliğim 17. Haftadayım hala tam anlamıyla hissetmedim bir şeyler oluyor ama anlayamıyorum😊
Carmens Teşekkür ederim yanıtlarınız için. İnsan korkuyor. Acaba bişe mi oldu acaba normal mi diye diye tamamlıcaz inşallah…