Merhaba anneler az önce ikili test sonucum için doktorumu aradım 489 da 1 risk dedi başka bir test daha yapmam gerekiyor hastaneye gel dedi ben hiç birşey anlamadım yani riskim yüksekmi düşük bir risk mi bilemedim kafamı bulandırmak ta istemiyorum deneyimli anneler fikrinizi söylersiniz