Dila71 Şimdi muayene oldum doktor 620 Gr 31 cm bir hafta geride dedi dikkat etmemi soyledi aşırı moralim bozuldu ya sizlerin kaç gramdı kizlar
Glz15 Ben cumartesi günü gittim doktora 23. Haftadayım. 520 gr 30 cm hiç de olumsuz birşey demedi . Bence hiç kafaya takmayın
Yaseminmrt42 Şuan aynı şeyleri yaşıyoruz benim de moralim aşırı bozuldu az önce. 27+4 şuan. Geçen hafta devlette 900 gram dediler. Bu hafta 860 gram. Gelişim geriliği var peritonoloğa gitmelisin dediler. Kendim 10 kilo aldım.
Dila71 Yaseminmrt42 bence perinataloga gitmeden önce başka doktora görünun gelişim geriliği teşhisi için birbirini takip eden haftalarda kilo sıkıntısı olması gerek diye biliyorum. Hem belki cihazdan yada bebeğin pozisyonundan dolayı öyle çıkmıştır
Yaseminmrt42 Dila71 inşallah dediğiniz gibidir şuan eve geldim muz tahin kuru üzüm cici bebe keçiboynuzu tozu üstüne de süt döktüm yiyorum. Ben bu korkuyla obez olurum :)
Fatmasuyenal Yaseminmrt42 sizin sevdiğiniz değil bebege yarayacak seyler yemelisiniz sabah aç karnına uyanır uyanmaz süt gece yatmadan önce süt kahvaltıfan önce 3 ceviz gün içnde havuç vs yiyin onlar bebekte cok kilo yapıo