kubraocal_12 canım Haziran ayında bende boş gebelikten kürtaj oldum 😞5. haftadaydık ama kese öyle küçüktü ki doktor karnma bastırınca zor gözüküyordu , bir hafta daha bekledik hiç bi gelişme yok.. kalp atışı İçin 8. haftaya kadar bekliyorlar ama senin 7. hafta kese küçük, istersen yine git bir doktora daha ama çok ümitlenme diye söylüyorum😞kürtaj anestezi ile acısız evet beden acımıyor da işte kalbin acıyor maalesef. O acıyı unutmak İçin hemen tekrar olsun istiyorsun, ben bu ay denedim adete 3 gün varken dün test yaptım negatif çıktı 😪inşallah tekrar hamile kalıp sağlıklı gebelik yaşarız canım , üzülme demiyorum imkansız çünkü ama güçlü ol gelecek olan bebiş için🙏