Merhaba hanımlar. Dün ilk kontrolüme gittim 7 haftalık hamileyim. Kan uyuşmazlığımız var dyince test istedi. indirekt coombs negatif çıktı. Negatif çıkması ne anlama geliyor acaba? Bilen var mıdır. Hastane uzak bana. Eğer bir problem varsa ona göre gidicem çünkü