mom5734 kendini şu anlamda sıkma burnunu kapatıp hapşırma kesinlikle rahat bırak ama mutlaka karnını tut sallanmasin bana doktorum öyle söyledi hatta ben 3 gün hastanede yatarken göğüs doktoru felan baktı o kadar hapşırma neyden diye alerjim olduğu için şükür şimdi ilacı içmiyorum ama hapsirmamaya dikkat ediyorum yani hani usuyunce hapsirilir felan ona dikkat ediyorum inşallah bir sıkıntıinti yasamazsin