Hanımlar uyku sersemligi ile tam 2 saatte telefonumu karnımın altına alıp yatmisim.😔😭normalde çok dikkat ederm. Teli kullanırken flan karnmdan olabildigince euzakntutarak kullaniorm. Ama nasıl oldu uyku sersemligi ile karnımın altinda kalmis tel . Yani direk oğlumla temas. Az da deil 2 -2.5 saat boyunca.. direk temas dan dolayı sıkıntı olur mu sizce?