kir_cicegi Ozee ben hamileyken yarım kilo hurma yedim bisey olmaz demi ya bilmiyordum ki hamile olduğumu
Ozee kir_cicegi suni sancı yapıyormuş o sebepten doktor yeme demişti. Sizde bir şey olmadıysa sıkıntı yoktur.
deno1 kir_cicegi 68 le hamile kaldım boyuma göre kilolu durmuyorum ama fazla yinede doguma kadar alacagimi düşününce fazla 😅
Feyzabeyoglu fenci_anne bitki çayı olarak rezene nadir de olsa tüketebilir miyiz ki ya 19 haftalığım arada midemde gaz oluyo Rezene tüketince geciyodu hamile kalmadan önce Acaba şimdi de arada tüketsem sorun olur mu bilginiz var mı
fenci_anne Feyzabeyoglu onu bilmiyorum canım ben ilk haftalar grip oldum ilaç kullanmadığım için sadece ıhlamır çayı içebilirsin demişti bi kaç kez içmiştim
Calisananne25 kir_cicegi ben de ramazanda öğrendim hamile olduğumu öğrenene kadar yemiştim günde 1 2 tane kadar, bişey olmadı şükür ama ilk kontrolümde hafif Bi düşük tehlikesi var demişti 1 ay sonra o da geçti bundan sonra yemeyin 🥰
Gizemmmii kir_cicegi rica ederim ne demek ❤️ Bide şunu söylemeyi unutmuşum doktorlar çiğköfteyi de önermiyo tezgah ürünü olduğu için bakteri toplar falan gibisinden aklında bulunsun aşerirsen 1 kereden bişi olmaz diyip ye 😅😅 hadi görüşürüz cici anne ❤️