Kbracaaa Günaydın güzel anneler , 22 haftalık hamileyim 2 gündür bebek hareketlerini çok asagida hissediyorum bazen yukarıda hissettiğimde oluyor ama genelde aşağıda mesaneye baskı yapıyor bu durumu yaşayan var mı
ilkgozagrimhavinim Kbracaaa benim 17.haftadan beri öyle. 22 haftalık olduk bizde. Hiç yukarda hissetmedim hep aşağıda. 25ten sonra yukarı çıkıyormuş sanırım
Sita3434 ilkgozagrimhavinim aslında öyle bir şey yok bana da tam tersi büyüdükçe altta hissetmen normal diyor doktor yukarı çıkma giib bi durum yok pozisyon değiştiriyorlar bazen
ilkgozagrimhavinim Sita3434 bebekten bebeğe değişirmiş. Benim ablam 2 doğummyaptı. İlk kızını sürekli yukarda hissetti mide ve kaburgalarında. İkinciyi doğuma kadar kasıklarında hissetti ve aşağıda taşıdı.