mucizem09_ Kizlar hastane cikislari haric ilk 3 4 ayi icin nasil takimlar aldiniz neler giydirceksiniz kac beden aldiniz fikir verin biraz kafam cok karisiyor cidden 0 3 mu mantikli acaba 3 6mi
Birkuzucukbeklerken Ben ağırlıklı 3-6 almaya çalışıyorum ablamın kızından tecrube edindin 0-3 2 ay bile giydiremedi boyu uzundu bebişin çabuk da büyüdü o yüzden ağırlıklı 3-6 6-9 almayı tercih ediyorum o yüzden