Rukiye0101 Kalp atışını en geç ne zaman duyarız? Ben 7. Haftamda gittiğimde hala yoktu 9+4 te cuma günü gidecem inşallah duyarım bu defa
Nazlican1994 Rukiye0101 bende geç duydum canım kalp atışını tam ne zaman duyduğumu hatırlamıyorum ama 8 veya 9. haftaydı sanırım geç döllenme olmuş bende o yüzden geç duyulmuş. İçin rahat olsun gittiğinde duyarsın bak biz 29 haftalık olduk bile 🥰
Gizemmmii Rukiye0101 ben şuan 7+1 im az önce geldim doktordan kalp atışını duydum çok derinden geliyo ama net duyuldu kalbini yediğim nasılda hızlı atıyo ❤️❤️