Yaseminmrt42 Kızlar bugün 27+4 olduk 860 gram 23 cm gelişim geriliği var. Peritonoloğa yönlendireceğim böyle giderse dedi. Sizin bebeklerinizin kilosu nasıl acaba 😶
Nazlican1994 Yaseminmrt42 canım ben 27+5′ te gittim 38 cm 1350 gramdı. Ama bebeğim 2 hafta önden gidiyormuş. Herkesin aynı olacak diye bir şey yok. İşini ferah tut karpuz, kaşar, ceviz, süt bunlar bebeğe kilo aldıran şeyler diye duymuştum bilgin olsun 🤍
Yaseminmrt42 sumeyyed geçen hafta devlete gittim 900 gram dedi. Bu hafta özele gittim daha düşük söyledi korkutuyorlar ya
Yaseminmrt42 Nazlican1994 ben 10 kilo aldım canım birde devlete gittiğimde bir hafta önce doktor 900 gram demişti. Bir hafta sonra özel hastanede 860 dediler kafam karıştı iyice
Minikmucizembenimmm Yaseminmrt42 yiyeceklerden daha önemlisi bebeğe giden kan akışının sağlıklı olmasıymış peritanolog bana böyle anlatmıştı. İstediğin kadar muz kaşar efsanelerini yap sen kilo alırsın bebekle ilgisi yok demişti . En iyisi bir peritanologa gözükün daha sağlıklı bilgi verip tedavi yoluna gidecektir
Dilekcnkn Yaseminmrt42 26+2 günlük hamileyim dün gittim 800 gram ,30 cm dedi doktor 6 günde 100 gram almış doktor gayet iyi dedi 😊 Umarım sizinde bir sorununuz çıkmaz .
Yaseminmrt42 Dilekcnkn Amin inşallah canım çok teşekkür ederim. Allah hepimizin kucağına sağlıcakla almayıı nasip etsin.
Aysecnr Dilekcnkn Bende bugün 26+2 muayene oldum 835 gr boyu 35 cm yakinn, herşey normal kilosunu daha fazla beklerdim iyi diyelim ,ancak karin çevresi 12gune yakın geriden geliyor dedi. Csnim sıkıldı .Genetikte olabilir dedi. Perinatolojiye yönlendirdi yarın gideceğim. 😐
Gizemis Dilekcnkn bende yarın gideceğim günlerimiz aynı. Bakalım bana kaç diyecek cok merak ediyorum insallah normaldir:)
rosatue Yaseminmrt42 kiloda doktordan doktora veya cihazdan cihaza fark oluyor. Ben de doktor değiştirdim. İkisi de çok iyi doktorlar, hiç şüphem yok. Fakat ilkinde 2 hafta ileride gözüken bebe şu an haftasında seyrediyor. Zannedersem kilo değerlendirmesinde önemli olan takip. Birkaç hafta aynı doktor ve cihazda takip edin artışı düzenliyse endişe etmeyin
-MinikMucizem- Yaseminmrt42 26+2 de gittim en son 900 gr 32 cm dedi ama bacak boyu falan ölcunce 1 hafta geriden geliyor minyon olacak sanırım demişti ilk oğlumda hep 2 jafta gerideydi minyon doğdu ama çok şükür yasitlariyla ayni simdi tekrar gidicem 27+5 oluyoruz bize ne diyecek bakalım
Yaseminmrt42 -MinikMucizem- bende yarın başka bir doktora gideceğim. İnşallah hepimiz hayırlı haberler alırız.
Kararsizinsan -MinikMucizem- benim de 26 da 900 gram 30 cm dedi ve haftasiyla uyumlu normal dedi. Size niye bacak boyu geriden dedi ki acaba? Bana hic oyle dememisti
Angela Yaseminmrt42 Genel olarak böyle bi söylenti var. Ama benim kızım 3 hafta ileriyi neredeyse ilk gebeligim de hatta doktor erkek bu kesin demişti. Alakası yok yani tamamen fizyolojik yapıyla ilgili anne ve babayla alakalı bi durum. Bende eşimde 4 buçuk üstü doğmuşuz zaten yapı olarak ta minyon değiliz
Duygu_aslann Yaseminmrt42 canim hiç bilmiyorum inan benim kızımda 38.haftada 3300 gr dogmustu. Bakalim bu nolcak bide ben diyetteyim sekerden ötürü ama protein agirlikli besleniyorum.