Beni bu durumda en çok zorlayan 9+4 de hiçbir sorun sıkıntı yokken kalbinin durduğunu öğrendiğimde yatışımın yapıldıktan sonra 3 gün boyunca karnımda ölü bebeğimle düşmesi için ilaç alıp beklemekti.. Doğal yolu buymuş direk almadılar beni ilaç ve sancı vererek düşmesini beklediler olmadı, rahmim açılmadı. Eğer sizin için ve bebeğiniz için hayırlıysa inşallah size tutunur. Eğer değilse size tavsiyem kürtaj için asla doğal bir şekilde düşük olmasını bekletmeyin hastanede, direk kürtaja almaları için ricada bulunun sizi zehirlemeden.
Bebeğinizle vedalaşıp yasını tutmayı da ihmal etmeyin. Benim bir çocuğum daha var toparlanmam lazım diyerek hemen iyileşmeye baktım. Daha sonra psikolojik sorunlarım oldu ilaç kullanmak zorunda kaldım. Meğersem yasını tutup üzülemediğim için vücudum suçluluk duymaya başlamış bir sürü kist oldu, apseler oldu. Ne zaman ki gerçeklerle yüzleştim o zaman her şey yoluna girdi. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah çok geçmiş olsun..