Merhaba 39+1 deyim doğum zamanım bayrama denk geldiği için doktor 16temmuz cuma günü suni sancıyla başlatalım diyo doğumu normal tarihim 19 temmuz biraz ağrılarım var ve 1 cm açıklığımda var çok kararsız ve tedirginim suni sancıyla başlatma konusunda kendi ağrılarımı mı beklemeliyim sizce