Kavakyellerihercai En başından beri lekelenmem vardı, doktor yerleşme kanamasıdır dedi çünkü kahverengi geliyordu, 5+6 felandı sanırım, lekelenmelerim kanamaya döndü arkasından ağrılar başladı soluğu acilde aldım, birde omuz ağrım reglime 2-3 kala oldu oda en önemli belirtiymiş ben bilmiyordum, ters yattım ondan ağrıdı felan diye düşünmüştüm, hayatımda hiç omuz ağrısı yaşamış insan değilim bu yaşıma kadar 😑