Bana da doktorum kıza benziyor dedi, benim içimden de kız diye hissediyorum. Bebeğim de kendini saklıyor hiç göstermiyor. Ama eşim erkek istiyor. Rabb im ne nasip ederse o olsun. Sağ sağlim olsunlar da gerisi gelir…. bu yıl kiz olursa, ileri doğru erkek olur kimse bilemez. İlk hamileliğim.