Nerminn Kızlar ayaga kalkınca agrılarım baslıyor sizde de oylemi 26 haftalık hamileyim doktora gidicem gidemiyorum resmen oturunca geciyor . Acaba bebek baskımı yapıyor
Kbrazcan Nerminn bende 26 dayım canım öyle bi ağrım yok bebeğin aşşağıds olup baskı yapıyor olabilir doktora bi gözük bence gidemiyorsan ayaklarını yukarı dik öyle uzan çıkar yukarı
eCeCik Nerminn benimde genital bölgemin hemen üstünde sürekli bir ağrı var anlayamadım nedendir 🤷🏼♀️ Baya canımı yakıyor ama
REYHANdnmz Ben de ayağa kalkınca kalçalarımın üstündeki ağrıdan zor yürüyorum penguen gibi daha 16+3 de