ruveyda14 Normlde acıp kolay bir şekilde kapatıyordum en son kilit aparatını indireyim dedim kırıldı sinirden kafayı yicem ya kilit aparatı değişir mi acaba kenarları ayakta durmasına rağmen ortası kapanıp duruyor