2bebekbirana 2 gündür ara ara gelen düzensiz sancılardan sonra bugün saat 5 de doğum yaptım. Kılpayı hastaneye yetişmişim geldiğimde tam açıklığım vardi 🤭 En kısa zamanda doğum hikayemi de sizlerle paylaşacağım 🙏😘
Ipekaras-1 2bebekbirana aynı şekilde yaşamışız bende 05.05 ta yaptım😍 hayırlı olsun bebeğiniz sağlıkla büyüsün💜
Ipekaras-1 2bebekbirana aslında benle birlikte 2 kişiydik doğum yapan tüm ilgi bizde oldu ama yinede zordu mahvettiler😂
2bebekbirana Ccff3435 İlk doğumum da rahat geçmişti ama bu daha iyiydi zaten 1.5 yaşında oğlum var sürekli hareket halindeydim öyle birşey yiyip içmedim doğuma yakın
2bebekbirana Ipekaras-1 Ebe parmağıyla çok afedersin açmaya çalıştı bildiğin oydu yani o yüzden çok acıdığı için acıdan ikinamadim sadece bağırarak ikindim 🙁