Hanımlar merhaba. Daha öncede bu konuya benzer yazmıştım. 36.haftadayım. Şuan erken doğum riskin yok. Bebeğe giden kan akımı nst kalp atışları ve suyum gayet normal buna rağmen bebeğin karın çevresi 2hafta geriden geliyor. Geçen hafta kilo aldığı ve sıkıntı olmadığı için ciğer geliştirici yapmadı doktor. Dün muayenem vardı 2500kilosu herşeyi de normal cıktı fakat karın çevresi geriliğinden sanırım doktor iki doz ciğer geliştirici vurdur dedi. 36 37.haftalar da ciğer geliştirici vurduran var mı aranızda? Bebeğin akciğer gelişimi zaten tamamlanmıyor mu?