asel51 ben de Van hayat hastanesinde Yasemin hanıma gidiyorum kendisinden çok memnunum sorularına cevap bulabiliyorsun ama Van’da hangi hastane hangi doktora giderseniz gidin kadın doğum hastaları çok olduğu için uzun süre kalamıyorsunuz. Van’da bayağı doktor değiştirdim hiç biri eşleri almıyor içeri . Yasemin hanımı tercih edebilirsiniz .