pamugunannesi2 Merhaba arkadaşlar 12+6 doktor bebeğimizin cinsiyeti tahmin etti dün 14+0 olduk tekrar kontrole gittim erkek tekrar dedi eşine söyle sevinsin dedi sizce değişme olur mu sağ olsun burdan bir kaç arkadaşta Ultrasyon resmine bakıp erkek demişlerdi 🌸
Purpura26 pamugunannesi2 Ben de 12. Haftada erkek olduğunu öğrendim değişmedi canım. Doktor kesin dediyse değişmez
Elsu26 pamugunannesi2 ben dün gittim göstermedi 14+5 oldum meraktan çatlıcam 😂 rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize 🤗🤗
pamugunannesi2 Purpura26 ilkinde kesin demedi erkeğe benziyor dedi dün de eşime demedim dedim hocam söyle sevinsin dedi erkek büyük ihtimalle dedi ❣️ Bir kızım var bir oğlum olsun çok istiyorum ❣️
pamugunannesi2 Elsu26 amin amin canım benim en yakın zamanda öğrenirsin inşallah çok çok heyecan yapıyor insan kontrol hakkın varsa mutlaka git canım tekrar 😍