Evet kızlar benim sigortam yok acilde poliklinikte ücret ödemiyorum devlet hastanesinde annelik hakkımı kullanmak istiyorum deyin bazen öyle bişey yok diyen bile oldu bana idda ettim ıspatladım ücretsiz girdim muayene ücreti istiyorlar acilde falan vermeyin sakın hakkınız var !