Bugün 37 olduk ya bayram içi yada bayram sonu gelecek sanırım çatı muayenesi var bu hafta ve içimde anlayamadgm şeyler var bide devlette doktorum yok muayene hep özele doğumu devlette düşünüyorum nasıl olacak onuda bilmiyorum korku heyecan endişeliyim