Merhabalar, 34+2 haftaligiz yaklaşık 7-8 gündür eklem ağrılarım oluyor. Önce belimin sağ tarafı kalcamin içine doğru bir agri oluştu, daha sonra el parmaklarımdaki eklemlerim ağrımaya başladı. Dün gece de birden sol dizimdeki agri ile uyandım yatarken bir şey yok fakat yurumekte çok zorlanıyorum. Sebebini bilen veya nasil geçeceğini bilen var mı 🌱