Hanımlar günaydın💐
22 haftalık hamileyim. Yaklaşık 2-3 haftadır sabahları yataktan kalkmak işkence oldu. Ellerim ve ayaklarım önceki gün spor yapmışsında ham ağrısı olmuş gibi ağrıyor. İstisnasız her sabah, şiddeti gittikçe artarak. Çevremde ödemden oluyor dediler ama yaşayan var mı? Ellerimi ayaklarımı açana kadar canım çıkıyor. Hele önceki gün biraz iş yaptıysam vay halime😕 neden olur, neler iyi gelir, yaşayanlarınız var mı? Hayır daha 22 haftalık hamileyim. Bu şimdiden böyleyse 30dan sonrasını düşünemiyorum😪