Burcu-26 burda okudum doğuma hazirlanirken yaptıran cok var. Öyle birseyden bahsetmemisler. Ben tercihen jiletle devam ediyorum şimdilik. Normal dogum olacağı kesin olursa muhtemelen uzun süre rahat olmak adına düşünürüm. O zman kendi doktoruma da danışırım diye düşünüyorum.
Yine de ağda jilet fark etmez, hamilelikte saç kesilmemesi konusu hurafe. hepsi sadece kıl 😄