Elsu26 Kızlar benim hem kanım fazla ve yoğun hem de kilom var pıhtı oluşumu olmasın diye iğne yazdı doktor bugün alıcam ama kullanan var mı aranız da acıyor mu acaba benim canım biraz tatlıdır da 😊
Gunes_han Elsu26 Bende doğumdan sonra kullanmaya başladım.İğne asla acıtmıyor fakat ilacı yakıyor hazırlıklı olun.
Alev16 Elsu26 kac mg lik verdi Dr unuz ben kızlarımda 4000 lik kullanıyordum sinek ısırıgı kadardı hissiyatı. Şuan kg dan dolayı 6000 lik kullanıyorum cok acıtıyor 😟
BrcYrt Elsu26 merak etme iğnenin ucu çok ince hiç acıtmıyor göbek deliğinin 4 parmak sağına soluna yapıyorsun iğneyi vurmadan önce o bölgeyi kolonya ile temizle iğneyi batırdıktan sonra içindeki ilacı çok çok yavaş enjekte edersen yakmıyor hızlı boşaltırsan çok yakıyor
Eski9 Elsu26 korkmayın ya basit bir iğne sadece ilaç yakıyor azıcık o da 1 dk falan en fazla iğne hiç hissetmiyorum bile ben. Doğumdan sonra verdiler bana 10 tane
Hazelhazel Elsu26 cnm bende kullanıyorum iğne bazen acıtıyor bazen acıtmıyor ama en son ilacı verince hafif yakıyor o yüzden uzanarak yapıyorum bi 2-3 dk uzanıyorum acısı geçince kalkıyorum sende öyle yap
Limonveannesii Elsu26 iğnenin ucunda ki gazı aldırın iğneyi yaptıktan sonra asla ovalamayın bir iki güne alışırsın inşallah korkulacak bir şey yok 🙏🏻