Mom789 eğer isilikse bişey yapılmıyor maalesef kalın giydirmeyin ve öpmeyin el temasında bulunmayın diyor çünkü ben götürmüştüm kızımı yeni doğduğunda ama daha sonrasında geçmedi yine götürdüm bu sefer alerji olabilir test yapalım dediler süt ürünlerini bıraktım geçti o yüzden net bişey söylemek doğru olmaz 🤷🏻♀️